گفتمان حاکم بر کشور خدمت به مردم و کار شبانه روزی است

قناعت با اشاره به اینکه امروز گفتمان حاکم بر کشور خدمت، کار شبانه روزی و جهادی با پشتوانه علمی است، گفت: تاکنون به خراسان جنوبی کم توجهی شده است،اما با روی کار آمدن دولت انقلابی فرصت طلایی توسعه استان به وجود امده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» شامگاه (16 بهمن) در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری فردوس در شورای اداری شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چهل و سومین سالگرد خود را در حالی پشت سر می گذارد که دارای موفقیت های چشم گیری در عرصه بین المللی و داخلی است، اظهار داشت: مردمی بودن، دینی و آرمانی بودن، رهبری و ورود آموزه های دینی به عرصه های مدیریتی و اجرایی کشور از جمله ویژگی های انقلاب اسلامی ایران است که در سایر انقلاب ها وجود ندارد.

 

وی عدم وابستگی به غرب و شرق را از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: هیچ انقلابی در جهان وجود نداشت، پیش از انقلاب اسلامی ایران که مستقل باشد.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی ها در داخل کشور به دلیل اینکه وامدار غربی ها هستند، غرب را تطهیر می کنند، افزود: امروز جنگ، جنگ روایت ها است و نظام سلطه و تفاله های آنها در داخل کشور واقعیت ها و روایت ها را آنطور که رسانه های غربی می خواهند تعریف می کنند.

 

قناعت با اشاره به اینکه امروز جهاد اصلی ما جهاد تبیین و گفتن واقعیت ها است، اظهارداشت: باید واقعیت ها را برای مردم توضیح داد، چراکه برخی ها در جامعه شبهاتی را مطرح می کنند و به دنبال سوء استفاده از شعار نه شرقی و نه غربی به نفع اهداف شخصی خود هستند.

 

وی با بیان اینکه برخی خواص که فرزندانشان در خارج کشور اقامت دارند، برای پوشاندن اشتباهات خود، امروز شبهاتی مطرح می کنند که چرا ایران با روسیه قرارداد می بندد، گفت: این افراد تنها به فکر منافع خودشان هستند و اصلا مردم و کشور برایشان مهم نیست.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قرارداد با روسیه یک قرارداد برد برد است، تاکید کرد: طبق تحلیلی که استراتژیک های بین المللی دارند، آمریکا هم کمتر از یک دهه دیگر به چند کشور تجزیه می شود.

 

قناعت با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی ایران به نقاط مختلف دنیا، از دیگر اهداف انقلاب است، افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی امروز به حدی رسیده که هیچ کشوری در جهان توان ایستادگی مقابل ایران را ندارد، آمریکا و غربی ها تلاش خود را به خرج دادند تا سوریه را تجزیه کنند اما ایران نخواست و نتوانستند.

 

وی با اشاره به اینکه هر جا نیروهای انقلابی در مسند باشند، پیشروی انقلاب بیشتر است و مشکلات کمتر می شود، گفت: وضعیت اقتصاد و معیشت کشور اگر امروز این شکل است باید گروه خاصی جواب بدهند که 34 سال اقتصاد کشور دست آنها بوده است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه های لیبرالی و تکنوکراتی باعث شد تا وضعیت اقتصادی کشور به این مرحله برسد، اظهار کرد: این افراد امروز باید پاسخگوی مردم باشند.

 

قناعت افزود: امید است با استقرار نیروهای انقلابی به خصوص در وزارتخانه های اقتصادی کشور، در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی در حوزه اقتصاد خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است که تمام کلام ایشان به سمت اقتصاد و معیشت مردم است، افزود: متاسفانه برخی از مسئولان مسئولان در دهه گذشته به هیچ وجه به مسائل اقتصادی مردم و کشور توجه نداشتند.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به موفقیت های دولت در حوزه واردات واکسن و پس از آن تولیدات داخلی واکسن، گفت: یک سال قبل مردم برای زدن واکسن باید چشم انتظار واردات می بودند که آن هم انجام نمی شد اما امروز دولت از مردم خواهش می کند که واکسن بزنید این ها به برکت روحیه انقلابی و اعتماد به جوانان در دولت سیزدهم حاصل شده است.

 

قناعت با اشاره به اینکه امروز گفتمان حاکم بر کشور خدمت و کار شبانه روزی و جهادی با پشتوانه علمی است، افزود: تاکنون به خراسان جنوبی متاسفانه کم توجهی شده است و در شاخص های اقتصادی رتبه خوبی در کشور ندارد و امروز این فرصت طلایی در کشور وجود دارد که استان متحول شود.

 

 

 

 

کد خبر 1145161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha