حضور اعضای کانون «عدل» در مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهر چلگرد

فرامرزی گفت: مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهر چلگرد به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور خانواده شهدا، مسئولین و اعضای کانون فرهنگی هنری «عدل» برگزار شد.

«زهرا فرامرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری «عدل» به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گلزار مطهر شهدای شهر چلگرد را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «عدل» مسجد جامع شهر چلگرد ادامه داد: در این آیین اعضای کانون فرهنگی هنری «عدل» با قرائت فاتحه در مزار شهیدان، با آرمان های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

وی ابراز کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.

 

فرامرزی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بزرگ بود، انقلابی که با ایستادگی در مقابل استبداد، استکبار را بیرون کرد، و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «عدل» مسجد جامع شهر چلگرد ادامه داد: دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی مسجد و محله، اجرای تئاتر مسجدی، سرودهای انقلابی، پخش کلیپ های دهه فجر در فضای مجازی و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «عدل» چلگرد در ایام الله فجر انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: گفتمان ‌های انقلابی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، از دیگر برنامه ‌هایی است که با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری «عدل» چلگرد در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

فرامرزی، برپایی نمایشگاه‌ عکس، برگزاری مسابقات قرآنی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «عدل» چلگرد در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برشمرد.

 

کد خبر 1145247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha