برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر به همت کانون  روستای شهید مفتح درملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر مسابقه فوتسال جام فجر با حضور چهار تیم به همت کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد.

«حجت الاسلام گل محمد داوری»در گفت‌‍وگو باخبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا شده و به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان است افزود: در ایام مبارک دهه فجر نیز برنامه های مختلفی توسط این کانون در حال برگزاری است.

 وی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور اعضای این کانون در دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری نشستهای بصیرتی در قالب حلقه های صالحین نیز از دیگر برنامه های این کانون در دهه فجر است.

 وی همچنین  از برگزاری مسابقات فوتسال جام فجر با حضور چهار تیم در این ایام خبر داد و گفت: در این راستا بعد از برگزاری این مسابقات به تبم های برتر هدایایی داده شد.

 وی همچنین از توزیع تعدادی بسته معیشتی در این ایام توسط یکی از خیرین و به همت کانون خبر داد و تصریح کرد: قرار است  به مناسبت عید نوروز نیز توزیع  تعدادی بسته معیشتی را در بین خانواده های نیازمند داشته باشیم.

 حجت ااسلام داوری  یادآور شد: همچنین به مناسبت شهادت امام هادی(ع) نیز برنامه عزاداری و مراسم ویژه توسط کانون در شب شهادت این امام همام برگزار شد.

وی همچنین دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا را  از دیگر برنامه های این کانون در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان  کرد: شرکت اعضای کانون  در راهپیمایی  22 بهمن نیز از دیگر برنامه های ما در این ایام خواهد بود.

حجت الاسلام داوری از برگزاری  برنامه مشترک جشن انقلاب  این کانون  با همکاری  پایگاه‌های بسیج و چند کانون دیگر در شهر سامن خبر داد و گفت:  این برنامه با حضور مسئولان و اعضای کانون‌ها برگزار و شامل برنامه های متنوع و شاد، سخنرانی، اجرای نمایش و.. بود.

کد خبر 1145293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha