ساخت نماد استکبارستیزی و به آتش کشیدن آن در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

هاشمی از ساخت نماد استکبارستیزی و به آتش کشیدن آن در روز ۲۲ بهمن در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا ضمن بیان دستاوردهای انقلاب، دشمن شناسی را در بین نسل جدید تقویت کنیم.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در دهه فجر و هل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که با تبریک ایام تلاش شده است تا در دهه فجر امسال با استفغاده از توان کانون مسجد و متولیان امر مسجد برای نهادینه کردن ارزش های نظام در بین نسل جدید استفاده شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: برنامه ریزی های مختلفی برای برنامه های دهه فجر در کانون انجام شده و از همه ظرفیت های متولیان امور مسجد برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن مراسم استفاده شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: همه آحاد جامعه باید با ارزش ها و دستاوردهای مختلف انقلاب آشنا شوند و لذا به همین منظور بازخوانی تاریخ انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب در دستور کار اعضای فعال کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر است.

 

هاشمی از ساخت نماد استکبارستیزی و به آتش کشیدن آن در روز 22 بهمن  در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا ضمن بیان دستاوردهای انقلاب، دشمن شناسی را در بین نسل جدید تقویت کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری برنامه های بزرگداشت ایام و جشن، ساخت نماد استکبارستیزی و به آتش کشیدن آن در روز 22 بهمن و حضور پر شور و با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه از برنامه‌های کانون ما در این ایام است.

 

کد خبر 1145326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha