ششمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان زنجان افتتاح شد

به گفته عباسی، به مناسبت دهه فجر، ششمین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان زنجان و بیست و سومین دفتر در استان برای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مراجعین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست معاونت انفورماتیک و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان زنجان در آیین افتتاح ششمین دفتر  خدمات الکترونیک قضایی شهرستان زنجان  با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ششمین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی  شهرستان زنجان و  بیست و سومین دفتر در استان برای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مراجعین افتتاح شد.

 

بهروز عباسی با بیان اینکه هوشمندسازی برای ارائه خدمات قضایی به مردم ازسیاست های دستگاه قضایی است، بیان کرد: افتتاح این دفتر در زنجان در جهت تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعین می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه تکریم مراجعین و حفظ کرامت انسانی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی توسط مدیریت دفاتر و پرسنل در کنار ارائه خدمات امری مهم و ضروری است، تأکید کرد: انتظار دستگاه قضایی از مدیران و پرسنل دفاتر در استان توجه به حفظ کرامت انسانی مراجعین است

 

سرپرست معاونت انفورماتیک و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان زنجان در ادامه جلسه که معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری و رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان زنجان نیز حضور داشتند، اظهار کرد: ارائه خدمات در دفاتر الکترونیک قضایی یک امر تخصصی می باشد، بنا بر این حضور یک وکیل بصورت تمام وقت و مستمر در دفاتر برای ارشاد و معاضدت حقوقی و قضایی مراجعین مورد توجه مدیران دفاتر قرار گیرد و در این خصوص نظارت و بازرسی های لازم از سوی مسئولان امردر دادگستری استان بعمل خواهد آمد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه نباید برای مراجعین بی جهت ودر صورت عدم نیاز به برخی مدارک هزینه تراشی کرد، افزود: شنیدن صحبت‌ها و مشکلات مراجعین با سعه صدر و اخذ هزینه خدمات براساس تعرفه اعلامی مورد عنایت بیشتر قرار گیرد.

 

معاون قضایی دادگستری استان در پایان با تأکید بر اینکه مدیران و پرسنل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باید محرم اسرار و صحبتهای مراجعین باشند، ادامه داد: مراجعین به امید اینکه شما امین و محرم اسرار آنها می باشید صحبت‌ها و اسرار خود را بیان می کنند که توجه به امر مهم  حفظ اسرار مراجعین امری لازم و ضروری است.

 

در ادامه جلسه معاون قضایی دادگستری استان زنجان گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در اوایل تشکیل و ارائه خدمات به مراجعین با مشکلات و نگرانیهای مواجه بودند اما خوشبختانه امروز ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان به جهت دسترسی آسان و تسریع در امور، مورد اقبال و عنایت مراجعین قرار گرفته است.

 

منصور مختاری نظارت بر رفتار و عملکرد کارکنان، ارتباط، تعامل نزدیک با واحد انفور ماتیک دادگستری وهمچنین  اسکن کردن دقیق مدارک را از موضوعات مهم برای ارائه خدمات به مراجعین  برشمرد.

کد خبر 1145342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha