افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در اسفراین

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۱۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با هزینه کرد ۱۲۲ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان اسفراین افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمدرضا حسین نژاد" امروز یک‌شنبه در این آیین گفت:  تمام دستگاه های اجرایی استان موظف اختصاص درصدی از بودجه خود به حوزه فرهنگی هستند.

 

 

استاندارخراسان شمالی، توجه به حوزه فرهنگی را ضروری دانست و تصریح کرد: اگر در مباحث فرهنگی مراقب هجمه های فضای مجازی نباشیم ممکن است بدون جنگ و خونریزی افکار ما تسخیر شود بنابراین دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت فرهنگی خود حداکثر استفاده را داشته باشند.

 

 

حسین نژاد با تاکید بر اینکه فعالیت های فرهنگی، نصب پوستر و بنر نیست گفت: با انجام اقدامات فرهنگی باید از ناامید شدن در زندگی و غرق نشدن در قدرت های پوشالی جهان پیشگیری کرد.

 

 

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در گذشته شرایط کشور در مسیر دور شدن از اسلام به صورت تدریجی بود و پس از آن نیز دشمنان درصدد تغییر مسیر انقلاب اسلامی بودند که با هدایت بنیانگذار انقلاب تمام مسیرهای دشمنان به بن بست رسید.

 

 

وی افزود: رسیدن به ثبات اقتصادی و استقلال سیاسی و فرهنگی باید هدف اصلی تمام مدیران استان باشد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین "سید محمد موسوی" امام جمعه شهرستان اسفراین هم در این آیین، گفت: دهه مبارک فجر افتخاری برای همه ماست به طوری که ابرقدرت های جهان تحت تاثیر این نظام مقدس، معنوی و ولایی قرار دارند.

 

 

وی اظهارکرد: شهرستان اسفراین به دلیل نامگذاری به عنوان شهرستان دارالقرآن با کمبودهای فرهنگی و قرآنی مواجه است که باید همراهی فرهنگی تمام مسئولان را شاهد باشیم.

 

 

"مسلم نوری" سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین هم گفت: 98 طرح با اعتبار 89 میلیارد تومان قابل افتتاح و 13 طرح با اعتبار 33 میلیارد تومان  کلنگ زنی خواهد شد.

 

 

وی افزود: 6 طرح اقتصادی با اعتبار 23.5 میلیارد تومان و اشتغالزایی 205 نفر افتتاح می شود.

 

 

 

کد خبر 1145344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha