تقویت پایه‌های علمی و عملی مهمترین راه صدور انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام نبی زاده گفت: تقویت پایه‌های علمی و عملی در ابعاد داخلی و خارجی بهترین راه برای صدور انقلاب اسلامی به جهانیان است.

«حجت الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بعد از سال‌ها حکومت ظالمانه شاهانه بر مردم ایران و تاراج این سرزمین، ۴۳ سال پیش انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت دینی امام خمینی (ره) توانست نظام شاهنشاهی را از پای درآورد و یک حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری الهی را بنا نهاد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: برکات انقلاب اسلامی از ظهور تاکنون شامل همه مردم شده و این نشان از درست بودن این انقلاب است.

 

وی با اشاره به شعر کهن ایرانی که مشک آن است که خود ببوید نه‌آنکه عطار بگوید افزود: مهمترین مسئله‌ای که امروز باید مدنظر قرار گیرد این است که باید رفتار و کردار ما به نحوی باشد تا دیگران کنجکاو عملکرد ما شوند و این بهترین راه صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان است.

 

حجت الاسلام نبی زاده اضافه کرد: امروز در دنیا مدل‌های حکومتی سخن می گویند، به طور مثال نظام کمونیستی در چین یا لیبرال سرمایه داری در غرب ادعا موفقیت دارند، در حالی که ما در عمر ۴۳ ساله انقلاب، پیشرفت‌های بسیار مطلوبی در زمینه های مختلفی داشتیم که همین مورد سبب کنجکاوی سایر مردم می شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کر: تقویت پایه‌های علمی و عملی در ابعاد داخلی و خارجی بهترین راه برای صدور انقلاب اسلامی به جهانیان است.

 

کد خبر 1145350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha