نامگذاری بیش از چهارصد معبر بدون نام در شهر یزد

حجت الاسلام حیدری گفت: از آغاز فعالیت شورای ششم، بیش از چهارصد معبر بدون نام تعیین تکلیف شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید ناصر حیدری رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر یزد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی کمیته نامگذاری گفت: تا کنون ۴۰۰ معبر بدون نام که شهروندان در آدرس دهی و دریافت کد پستی با آن مشکل داشتند شناسایی و نامگذاری گردیده است.

حجت الاسلام حیدری رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی کمیته نامگذاری گفت: تا کنون ۴۰۰ معبر بدون نام که شهروندان در آدرس دهی و دریافت کد پستی با آن مشکل داشتند شناسایی و نامگذاری گردیده است.

 

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به نامگذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدای معزز از جمله شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت، اولویت نامگذاری و تغییر نام در این معابر با نام شهدای بزرگوار کوچه‌ها و محلات است.

 

رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه بیش از بیست هزار معبر در سطح شهر داریم که در نامگذاری با مشکل مواجهه است گفت: انشاالله با یک کار جهادی که با همکاری سازمان فاوا و سازمان سیما و منظر در جریان است این معابر تعین نام خواهد شد

کد خبر 1145352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha