افزایش کیفیت زندگی و بهره وری از عمر در دستور کار مدیران قرار گیرد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با انجام اقدامات جهادی مسئله مدیریت زمان و بهبود عملکرد مدیران محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید ناصر حیدری در نشست شورای اسلامی شهر یزد گفت: عوامل متعددی از تهاجم فرهنگی اجتماعی اقتصادی دشمنان تا کوتاهی مسوولین باعث شده است تا کیفیت و کمیت زندگی مردم در این زمان آسیب جدی ببیند  و از همین رو شاهد کوتاه شدن عمر و کاهش کیفیت زندگی مردم هستیم.

 

وی گفت: از سوی دیگر افزایش سرانه فرهنگی، ایجاد مراکز مختلف فرهنگی، تفریحی رفاهی، ورزشی و... و همچنین بازپیرایی و بهسازی بوستان ها، معابر و... میتواند به بهبود کیفیت زندگی کمک کند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: همچنین دسترسی سریع و آسان، کاهش ترافیک، کاهش زمان انتظار شهروندان پشت چراغ قرمز و دربهای بسته ادارات از وظایف مدیران شهری است و این اقدامات به افزایش بهره وری عمر و استفاده بهینه از این فرصت اندکی که در اختیار ماست کمک خواهد کرد.

 

حیدری بیان کرد: نکته دیگر اینکه برای جبران گذشته، انجام اقدامات جهادی لازم است و اقدام جهادی و شبانه روزی مدیران و مسوولین مؤلفه مهمی در مدیریت زمان است و به جرأت می توان گفت بسیاری از ما امکان بهبود عملکرد روزانه خود تا چندین برابر را داریم.

 

وی گفت: به عنوان مثال چنانچه عملکرد روزانه ما دو برابر افزایش یابد، نتیجه ای که  می توانست در طول ۱۲۰ سال به دست آید در ۶۰سال حاصل خواهد شد و این نکته ای است که باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

کد خبر 1146493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha