اکران مستند ناگفته‌های سردار سلیمانی در صومعه‌سرا

صفرپور از اکران «آوِرتین» ناگفته‌های سردار سلیمانی در صومعه‌سرا خبر داد.

«نوراله صفرپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: مستند «آورتین» به کارگردانی«حسن وزیرزاده» اهل شهرستان جهرم(فارس) و به تهیه‌کنندگی «اسرافیل کلیجی» اهل شهرستان سوادکوه(مازندران) که به تازگی در جشنواره سینما حقیقت عنوان برتر ملی را به خود اختصاص داده، از جمله آثاری است که در قالبی واقع‌گرا، به روایت سلحشوری و اقدامات جریان‌ساز سردار‌ سلیمانی می‌پردازد و مقطعی از رشادت‌های این مرد میدان را به تصویر می‌کشد که تاکنون کمتر شنیده شده یا اشاره‌ای به آن نشده است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا افزود: مستند ناگفته‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه(18 بهمن) در دوسانس 16 و 18 عصر در سالن شهیدآوینی مجتمع فرهنگی هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با بلیط اختیاری اکران می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بار دوم است که از سردار سلیمانی مستند در سالن اکران می شود گفت: انتظار می‌رود با توجه به رعایت شیوه‌نامه بهداشتی این برنامه با استقبال خوبی از طرف مردم ولایی شهرستان صومعه سرا قرار گیرد.

 

صفرپور تصریح کرد: «آورتین» روایتگر مردمی است که از ناامنی منطقه جنوب‌شرق کشور که از یکصد سال پیش تا اوایل دهه 70 شمسی ادامه داشته، به ستوه آمده و جان به لب شده‌اند.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا بیان کرد: آورتین، در عین ساختار مستند اما حکایتی چنان جذاب و دیدنی دارد که حتی آثار سینمای داستانگو که معمولا بیشتر مورد توجه مخاطب عام است، نیز فاقد آن هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: آورتین در چالش مواجهه با مخاطب، تلاش کرده با نمایاندن بخش مهمی از اقدامات سردار سلیمانی در منطقه نا امن جنوب شرق کشور، از زوایای پنهان عملکرد حاج قاسم سلیمانی پرده بردارد.

 

کد خبر 1145370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha