انقلاب اسلامی در مسیر اجرای دستورات دینی است/ دشمن از بی اطلاعی سو استفاده می کند

آیت الله طباطبایی نژاد در صحن علنی شورای شهر اصفهان گفت: انقلاب اسلامی در مسیر اجرای دستورات دین و توصیه های معصومین است که تاکنون انقلابی در این مسیر موفق نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« در نشست علنی شورای شهر اصفهان به پیروزی انقلاب اسلامی در برابر طاغوت و یوم الله بودن این ایام اشاره کرد و اظهارداشت: پیروزی مسلمانان و جبهه حق بر جبهه ظلم و ستم یوم الله و باید به آن افتخار کرد از این رو ایام دهه فجر مایه افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود:‌ انقلاب اسلامی در مسیر اجرای دستورات دین و توصیه های معصومین بوده که تاکنون انقلابی در این مسیر موفق نبوده است و این مسیر با قدرت بیشتر تداوم می یابد.

 

وی با اشاره به توطئه هایی که دشمن علیه نظام دارد و تلاش ها و پیشرفت های حوز های مختلف را انکار می کند، تصریح کرد: آنان جریان انقلاب اسلامی را بر خلاف اهداف خود می بینند و تلاش هایشان هم در مسیر بر هم زدن نظام کارساز نبوده است.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: این همه تحریم و ستم علیه ملت ایران نتوانست مسیر را برای رسیدن به اهدافشان هموار کند و به این موضوع هم در نهایت اذعان کردند.

 

وی با بیان اینکه در دوران پس از انقلاب اسلامی سو مدیریت هایی بوده و در بخشی از عرصه ها نتوانسته ایم به خوبی پیش برویم، خاطرنشان کرد: هر کجا همت و اراده ای بوده کارها به سرانجام رسیده و موفقیت هایی بدست آورده ایم.

 

*دشمن از بی اطلاعی سو استفاده می کند

امام جمعه اصفهان اهداف رسانه ای و فرهنگ دشمنان برای ایجاد ناامیدی در بین ملت ایران را نمونه ای از اقدامات آنان در این دهه ها بیان کرد و گفتک‌رهبر انقلاب بر جهاد تبیین تاکید کردند چرا که دشمن از بی اطلاعی سو استفاده می کند.

وی اضافه کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب و کارهایی که صورت گرفته می تواند دانش عمومی را افزایش دهد و دشمن نتواند کوچکترین مشکل را بزرگ کند و ناامیدی را در جامعه گسترش دهد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روابط اقتصادی مسلمانان و جوامع غیرمسلمان را به دلیل ارتباط ایران و چین دست مایه غرب برای ایجاد انحراف فکری در بین مردم شده، خاطرنشان کرد: تعاملات اقتصادی در این خصوص اشکالی ندارد و جمهوری اسلامی روابط اقتصادی بین المللی خود را حفظ می کند.

 

وی شعار نه غربی و نه شرقی را برای جلوگیری از سلطه مهم دانست و یادآورشد: این شعار توسط بنیان گذار انقلاب بیان شده و در کشور مورد توجه است و سلطه غرب و شرق را نمی پذیریم اما دلیلی بر نبود روابط اقتصادی و صادرات و تامین نیازها نیست.

امام جمعه اصفهان روابط ایران و روسیه و چین را در راستای حفظ عزت دانست و تصریح کرد: غرب از این رابطه نگران و عصبانی هستند و سعی می کنند افکار عمومی را تحریف کنند.

کد خبر 1145378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha