​بهره برداری از ۵ طرح توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان

پنج طرح توسط عمرانی، خدماتی و ورزشی توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد بنی سعید» در آئین بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان که با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری ویژه آبادان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ساختمان شماره ۲ پخش فرآوردهای نفتی منطقه آبادان، سه جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی و مجموعه ورزشی شهدای پخش فرآوردهای نفتی ایران است.

 

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان افزود: برای ساختمان ناحیه ۲ پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان در ۲ طبقه و ۲۰ اتاق، بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال هزینه شده که افتتاح آن در مرکز شهر باعث تسهیل کار مردم در صدور حواله‌های سوخت شناورهای صیادی، صدور کار سوخت و امور مختلف پخش فرآورده‌های نفتی در آبادان خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سه جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی انصاری در منطقه شطیط، شیخی و فدک بین راهی آبادان به بندرامام و آبادان به اهواز که توسط بخش خصوصی ساخته شده نیز وارد مدار خدمت رسانی شد تصریح کرد: مجموعه ورزشی شهدای پخش فرآورده‌های نفتی نیز شامل زمین چمن فوتبال و سالن والیبال از دیگر خدمات این شرکت است که به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

 

بنی سعید از بازسازی، نوسازی و افتتاح مجدد موزه پمپ بنزین آبادان و موزه کارآموزان خبر داد و ابراز کرد: مدیریت این ۲ مکان از پالایشگاه به پخش فرآورده‌های نفتی واگذار شد و در چند ماه گذشته بازسازی، نوسازی و آماده بازدید علاقه مندان شده است.

 

به گفته مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان با تلاش انجام شده جایگاه سی ان جی اروندکنار نیز مجدد بازسازی شده است.

 

کد خبر 1145419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha