حفظ امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است

سردار بوعلی گفت: حفظ امنیت، خط قرمز نیروهای مسلح است و نیروهای مسلح به عنوان فرزندان انقلاب اسلامی با تفکر انقلابی و ایثار در خط مقدم دفاع از امنیت مردم و کشور قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس با تبریک دهه فجر گفت: دهه فجر به واقع دهه میثاق با آرمان ‌های انقلاب اسلامی است که به عنوان بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب باید مورد استفاده قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: مایه مباهات است امروز شاهد این هستیم که تفکر انقلاب اسلامی مورد توجه ملت ‌های مظلوم منطقه و جهان است.

وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در کشور و جهان بود و الگوبرداری ملت ‌های مظلوم از تفکر انقلاب اسلامی و مقاومت موجب شکست ‌های استکبار جهانی در منطقه و جهان می شود.

سردار بوعلی با گرامیداشت یاد شهید «علی‌اکبر رنجبر» بیان کرد: نیروهای مسلح به عنوان فرزندان انقلاب اسلامی، همواره آماده ایثار جان خود برای دفاع از امنیت جامعه هستند و با تفکر انقلابی و ایثار در خط مقدم دفاع از امنیت مردم و کشور قرار دارند.

وی ادامه داد: حفظ امنیت، خط قرمز نیروهای مسلح است و سپاه فارس برای برخورد قاطعانه با اشرار در کنار نیروی انتظامی است و یاد و خاطره و حماسه ‌آفرینی شهدای نیروی انتظامی هرگز فراموش نمی شود.

سردار «رهام بخش حبیبی»، فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این دیدار گفت: سپاه و نیروی انتظامی برادر هستند و سپاه فارس و نیروی انتظامی به عنوان نیروی انقلابی برای مقابله با تهدیدات و برخورد با اشرار و حفظ امنیت جامعه آمادگی کامل دارند.

کد خبر 1145420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha