افتتاح ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز به مناسبت دهه مبارک فجر

سلیم حقیقی گفت: آئین افتتاح ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمن سلیم حقیقی»، امروز (یکشنبه 17 بهمن) با اشاره به برگزاری آئین افتتاح ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: پروژه تکمیل و تجهیز ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز، همزمان با سراسر کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

مشاور مدیرکل بهزیستی فارس ادامه داد: این مراسم به صورت وبینار و با حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی استان فارس برگزار شد.

وی اضافه کرد: پروژه تکمیل و تجهیز اورژانس اجتماعی شیراز با هزینه 2 و نیم میلیارد تومان اعتبار به انجام رسیده که شامل واحد خط ۱۲۳، واحد گشت سیار، واحد مداخله و واحد قرنطیه است.

سلیم حقیقی با اشاره به خدمات این مرکز گفت: کودک آزاری، همسر آزاری، والد آزاری، سالمندآزاری، خودکشی و مشکلات حاد خانوادگی از موارد هدف مداخله این مرکز است.

وی اعلام کرد: این مرکز در حال حاضر با ۴۰ نفر پرسنل، شامل کارشناسان مشاوره، پزشک، پرستار و کادر خدماتی فعالیت می کند و همشهریان می توانند با خط تلفن ۱۲۳ به صورت شبانه روزی با این مرکز تماس بگیرند.

کد خبر 1145452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha