سهمیه ۴ هزار نفری گلستان برای اعزام به اردوهای راهیان نور/ براساس شرایط کرونایی تصمیم گیری می کنیم

مازندرانی گفت: از ۱۵ اسفند تا فروردین ۱۴۰۱ سهمیه ۴ هزار نفری به استان گلستان برای اعزام به اردوهای راهیان نور داده شده که براساس شرایط کرونایی برای اعزام یا عدم اعزام زائران تصمیم گیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ پاسدار «حمید مازندرانی» امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در دومین جلسه ستاد پشتیبانی راهیان‌ نور استان گلستان اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت است که سبب شده تا انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها، تهدیدات و فشارها با صلابت روی پای خود بایستد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوای گلستان گفت: گسترش این فرهنگ تنها از طریق گفتمان سازی دفاع مقدس و انتقال ارزش ها و آرمان های آن به نسل های جدید امکانپذیر خواهد بود. 

 

وی تاکید کرد: اردوهای راهیان نور یکی از راه های حفظ و حراست از ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان و آینده است.

 

مازندرانی با بیان اینکه بزاری ارووهای راهیان نور آثار و برکات فراوانی دارد، اظهار کرد: تقویت  بصیرت و دشمن شناسی، ایجاد روحیه استقامت و خودباوری، خلق آثار هنری و .... از طریق راهیان نور از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور است.

 

جانشین دبیر ستاد راهیان نور استان گلستان گفت: کمیته های دوازده‌گانه ستاد اعزام و اسکان، اطلاع رسانی، روایتگری، مالی وپشتیبانی، امنیت و ایمنی، فرهنگی، بازرسی و ارزیابی، ترابری، بهداشت و درمان، و کمیته بانوان وظیفه برنامه ریزی و بررسی شرایط برای اعزام به اردوهای راهیان‌نور را برعهده دارند.

 

وی گفت: اردوهای راهیان نور از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تا فرودین ۱۴۰۱ باسهمیه ۴ هزار نفر از استان گلستان برنامه ریزی شده که براساس شرایط کرونایی برای اعزام یا عدم اعزام تصمیم گیری می شود.

 

کد خبر 1145467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha