لزوم تلفیق فرهنگ نظری، فلسفی و تجربی برای کم شدن فاصله حوزه و دانشگاه

تذروی گفت: فرهنگ دانشگاه ها و مراکز غیر حوزه ای با تجربه و لمس واقعیت ها بیشتر مانوس است و با تلفیق فرهنگ نظری و فلسفی با اقدامات عملی و تجربی باید شاهد کم کردن فاصله حوزه و دانشگاه باشیم و میدان برای گسترش و بسط معارف اسلام وسیع تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز ( یکشنبه ۱۷ بهمن) در چهل و پنجمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: شهادت مظلومانه یکی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی را تسلیت می گوییم و لازم است شاهد بازنگری قوانین حمایتی از مجریان نظم و امنیت و قانون باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه است.

وی اضافه کرد: مسئولان باید بدانند انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری امام زمان (عج) است و شهیدان والا مقام نقش موثری در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی داشته اند و با ایثارگری در تامین امنیت جامعه همواره کوشیده اند.

تذروی تاکید کرد: فرهنگ دانشگاه ها و مراکز غیر حوزه ای با تجربه و لمس واقعیت ها بیشتر مانوس است و با تلفیق فرهنگ نظری و فلسفی با اقدامات عملی و تجربی باید شاهد کم کردن فاصله ها باشیم تا حوزه و دانشگاه در هم ذوب شده و میدان برای گسترش و بسط معارف اسلام وسیع تر شود.

کد خبر 1145478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha