دستگاه قضا به طور کامل از حقوق مردم صیانت می‌کند

صحرایی گفت: شهروندان مطمئن باشند که خط قرمز دستگاه قضا، دفاع از حقوق و اموال مردم است و این دستگاه از حقوق آنها به طور کامل صیانت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «کریم صحرایی» عصر امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در جمع خبرنگاران، با بیان اينکه در پی دعاوی مطرح شده از سوی ساکنان کوی امیر اندیمشک در خصوص مشکل دریافت سند مالکیت، مسئولان دستگاه قضایی این شهرستان جلساتی را با حضور مسئولان و متولیان امر، اداره ثبت اسناد و مدیران شرکت پیمانکار برگزار کردند اظهار کرد: در این جلسات، پیشنهادات و راهکارهای مطرح شده مورد بررسی قرار گرفتند و در این راستا دستوراتی نیز صادر شده است.

 

دادستان اندیمشک افزود: همچنین مصوب شد کلیه کسانی که ادعای مالکیت بر منازل مسکونی دارند  تقاضای خود را به صورت دعوی حقوقی مطرح کنند تا در محاکم حقوقی مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

وی اذعان کرد: تعداد زیادی از مدعیان دعاوی خود را مطرح وبه ثبت رسانده‌اند که دستگاه قضا به طور دقیق در حال رسیدگی به دعاوی آنها است و پس از تشریفات قانونی و طی کردن روند قضایی و تکمیل فرایند دادرسی، رأی مقتضی صادر خواهد شد.

 

صحرایی تصریح کرد: برخی از ابعاد این پرونده دچار ابهاماتی بوده که بررسی و تحقیقات دقیق‌تر را می‌طلبد و دادگاه پس از تکمیل پرونده، رأی نهایی در خصوص دعاوی مطرح شده را صادر می‌کند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهروندان مطمئن باشند که خط قرمز دستگاه قضا، دفاع از حقوق و اموال مردم است و این دستگاه از حقوق آنها به طور کامل صیانت خواهد کرد.

 

کد خبر 1145523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha