پیگیری مشکلات بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در شهر جدید هشتگرد

عبداللهی با اشاره به اهمیت پیگیری مشکلات بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در شهر جدید هشتگرد گفت: بهره مندی از ۶۴ پروژه دولتی و خصوصی در شهرستان ساوجبلاغ با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» با حضور در آیین بهره برداری پروژه های شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت دهه فجر که یکشنبه ۱۷ بهمن ماه سال جاری برگزار شد گفت: خدمت رسانی به مردم و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از برنامه های ایام الله دهه فجر است. 

 

استاندار البرز افزود: بهره مندی از ۶۴ پروژه دولتی و خصوصی در شهرستان ساوجبلاغ با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انجام شد. 

 

به گفته وی، پیگیری مشکلات بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در شهر جدید هشتگرد که از ۶۰ گلخانه فعال و فرصت اشتغال برای ۵۰۰ نفر برخوردار است تا حدود زیادی مرتبه شده است.

 

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های در دست اقدام، تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان و آرامستان شهر جدید هشتگرد است، همچنین راه اندازی بازارچه تعاون روستایی از دیگر برنامه های انجام شده در این شهرستان است. 

 

استاندار البرز طی این نشست پس از تجدید پیمان با آرمان های شهداء در گلزار شهدای ینگی امام ۲ طرح شاخص عمرانی این شهرستان را افتتاح کرد. 

 

کد خبر 1145535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha