تلاش دشمن در ناامید کردن جوانان  نسبت به انقلاب اسلامی

ضرغامی با اشاره به تلاش دشمن در ناامید کردن جوانان نسبت به انقلاب اسلامی گفت: امروز فضای مجازی با همه مزایا، آسیب‌های بسیاری دارد و دشمن در این فضا تلاش می‌کند حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید عزت الله ضرغامی امشب(یکشنبه۱۷بهمن) در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد چهارمردان قم گفت: امروز به دلیل مدیریت‌های ناکارآمد گذشته، شاهد برخی مشکلات هستیم که با متانت و تحمل مردم و تلاش دولت این مشکلات حل خواهد شد.

 

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه به دنبال القاء نارضایتی مردم از انقلاب هستند ادامه داد: مردم گرفتاری و مشکلات معیشتی دارند، اما اشتباه محاسباتی دشمن در این است که فکر می‌کند انقلاب و مردم از هم جدا هستند.

 

وی تاکید کرد: مردم پای آنچه برایش خون داده اند ایستاده اند و در حقیقت این انقلاب متعلق به مردم است.

 

سید عزت الله ضرغامی ادامه داد: امروز فضای مجازی با همه مزایا، آسیب‌های بسیاری دارد و دشمن در این فضا تلاش می‌کند حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد.

 

وی تصریح کرد: دشمن در این فضا سعی دارد جوانان را نسبت به انقلاب اسلامی ناامید کند، در حالی که با نگاهی به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته شاهد پیشرفت و دستاورد‌های بزرگی هستیم که دنیا در برابر آن سر تعظیم فرود آورده است.

 

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به نقش تاریخی مردم قم در پیروزی انقلاب اسلامی و روشنگری به موقع در بزنگاه‌ها افزود: مسجد چهار مردان قم مانند نگینی در تاریخ انقلاب می‌درخشد.

کد خبر 1145541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha