پیوند عمیق بین فرهنگ و هنر  با اقتصاد کشورمان وجود ندارد

معاون پشتیبانی و توسعه منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جشنواره جایزه فیروزه به کسب و کارهای حوزه فرهنگ رونق می بخشد، گفت: پیوند عمیق بین فرهنگ و هنر با اقتصاد کشورمان وجود ندارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «مرتضی سلطانی نژاد» در آیین پایانی سومین جشنواره جایزه فیروزه سیستان و بلوچستان بیان داشت: نتوانسته ایم پیوند عمیقی بین فرهنگ و هنر با اقتصاد ایجاد کنیم که البته رویکرد این نمایشگاه این گونه خواهد بود.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان یادآور شد:ظرفیت های خیلی خوبی در استان وجود دارد؛  جشنواره جایزه فیروزه به کسب و کارهای حوزه فرهنگ رونق می بخشد.

 

سلطانی نژاد با توجه به ظرفیتها و کسب و کارهای فعال استان موضوعات ،هدایای فرهنگی شامل،صنایع دستی خلاقانه،کتاب داستان،پوشاک،زیورآلات،عروسک بومی،سازهای موسیقی،بسته بندی هدایاودر استارتاپ های فرهنگی شامل:کسب و کارهای تولید محتوای صوتی و تصویری،بازی های فکری و رومیزی،بازی های ویدویی و موبایلی،پلتفرم های فروش و نرم افزارهای فرهنگی،معماری فرهنگی ،طراحی سازه های ساختمانی،دکوراسیون داخلی،مبلمان شهری،المان ها و منومان های شهری برگزار شده است.

کد خبر 1145564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha