ششمین شب از نشست های تبیینی دهه فجر در مسجد امام حسن(ع) شهرکرد برگزار شد

ششمین شب از نشست های تبیینی دهه فجر با عنوان «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» به همت کانون فرهنگی هنری «شهید محمد جهان آرا» در مسجد امام حسن(ع) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، شامگاه (یکشنبه ۱۷ بهمن) ششمین شب از نشست های تبیینی دهه فجر با عنوان «10 شب، 10 مسجد» به همت کانون فرهنگی هنری «شهید محمد جهان آرا» در مسجد امام حسن(ع) شهرکرد برگزار شد.

 

این مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با حضور جمعی از مسئولین فرهنگی استان، روحانیون و جوانان برگزار شد که مهمان ویژه این برنامه سردار علی افضلی، جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) چهارمحال و بختیاری بود. 

 

نشست های تبیینی دهه فجر با محوریت کمیته مساجد و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در مساجد محوری شهرکرد برگزار می شود.

 

سردار «علی افضلی» در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و تقارن آن با ماه رجب، گفت: دشمنان تا روزهای قبل از دهه فجر نیز تمام تلاش خود را برای عدم شکل گیری انقلاب به کار بستند اما تقدیر الهی بر پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمنان با راه های مختلف در پی ترور امام راحل بودند تا ایشان نتوانند به کشور باز گردند، افزود: با عنایت الهی همه توطئه های دشمنان نقش برآب شد و امام بازگشت باشکوهی به کشور داشتند.

 

وی با اشاره به استقبال تاریخی مردم از امام خمینی(ره) در فرودگاه، اظهار کرد: این استقبال هفت میلیونی نشان از استعداد و لیاقت مردم ایران بود که خداوند هم وقتی این لیاقت ها را می بیند نعمتش را ارزانی می دارد.

 

افضلی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته پیشرفت های قابل توجهی داشته که قابل مقایسه با دوران قبل از آن نیست، تصریح کرد: نقش رسانه در انعکاس خدمات انقلاب بسیار اهمیت دارد و باید از فضاهای رسانه ای برای انتشار انقلاب به همه جهان بهره برد.

 

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران فتنه های بسیاری را در این سال ها پشت سر گذاشت و هیچ یک نتوانستند راه انقلاب را سد کنند، خاطرنشان کرد: هر کجا که گوش به فرمان رهبری بوده ایم معجزه رخ داده و توطئه های دشمنان به شکست رسیده است.

 

کد خبر 1145595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha