پیش  نشست سومین همایش«علوم انسانی قرآن بنیان» برگزار می شود

پیش نشست سومین همایش «علوم انسانی قرآن بنیان» با محوریت مساله یابی مباحث علوم انسانی قرآن بنیان در مبانی و آ‌را علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، پیش نشست سومین همایش «علوم انسانی قرآن بنیان» با محوریت مساله یابی مباحث علوم انسانی قرآن بنیان در مبانی و  آرا علامه طباطبایی در دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبایی(ره) برگزار می شود.

 

این پیش نشست علمی که در روز ۲۳ بهمن ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت مجازی برگزار می شود، اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاههای دیگر به ایراد سخن می پردازند.

 

 

سومین همایش «علوم انسانی قرآن بنیان» به صورت دوسالانه برگزار می شود و دبیرخانه دائمی آن در دانشگاه علامه طباطبایی(ره) واقع است و قرار است همایش علوم انسانی قرآن بنیان در مبانی علمی و آرا علامه طباطبایی ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ به میزبانی این دانشگاه برگزار شود.

 

 علاقه مندان تا ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۰ فرصت داشتند که مقالاتشان را به نشانی Quran3@atu.ac.ir  دبیرخانه این همایش واقع در تهران، دهکده المپیک، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه علامه طباطیایی(ره) ارسال کنند.

 

موضوع محورهای این همایش در «حوزه چیستی و چرایی چگونگی علوم انسانی قرآن بنیان» و نیز« لوازم و  روش ها و شاخص های علوم انسانی قرآن بنیان» است و امسال در سومین دوره این همایش بنا است که مبانی علمی و آرای علامه طباطبایی(ره) با تکیه بر روان شناسی  در علوم انسانی قرآن بینان مورد توجه قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1145616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha