تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در قالب مسابقه کتابخوانی با محوریت کانون مسجد

شورمیج با اشاره به اینکه بانوان ما برای رسیدن به الگوی سوم زن در گام دوم انقلاب، باید ذهن نظام مند داشته باشند گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در قالب مسابقه کتابخوانی با محوریت کانون مسجد اجرا می شود.

« مریم شورمیج» در جریان ویژه برنامه های دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راهبرد کلان و اجرایی در راستای اهداف نظام انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری زرکان نو در شهرستان فردیس افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در قالب مسابقه کتابخوانی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو اجرا می شود.

 

به گفته وی، نیروهای مسجدی کانون شهید مطهری به منظور اجرای این مسابقه فرهنگی در دهه فجر، طراحی پوستر، عکس نوشته، محتواسازی و ... انجام شده است.

 

اهمیت درک الگوی سوم زن در گام دوم انقلاب

 

وی با اشاره به اینکه در گام نخست باید به اهمیت خودباوری در میان بانوان و دختران جامعه اشاره کنیم بیان کرد: به واقع ما بانوان و دختران جامعه باید خودمان را کشف کنیم. اینکه که هستیم و هویت ما چگونه است. این مطلب از جمله مسائلی است که باید به آن توجه شود، باید بپذیریم که زن اگر خود را باور نکند در مرتبه حقیقی قرار نمی گیرد.

 

وی ادامه داد: از طرف دیگر باید محیط اطراف خودمان را با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، بسنجیم. اینکه لایه جدّی کشور ما یک لایه سنتی است و امروزه با لایه هایی مواجه هستیم که تا کنون تجربه نشده و امروزه شاهد آسیب هایی مانند خیانت در فضای مجازی است. اینجاست که به این نقطه می رسیم که اگر « ترس» و « ناآگاهی» داشته باشیم، همان جا نقطه ضعف و عدم حرکت است.

 

شورمیج بیان کرد: بانوان ما برای رسیدن به الگوی سوم زن در گام دوم انقلاب، باید ذهن نظام مند داشته باشند، اینکه به عنوان یک زن، شیوه و الگویی برای حرف زدن داشته باشیم یک اصل ضروری است

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجدجامع رزکان نو خاطرنشان کرد: علاقمندان به منظور شرکت در این دوره مسابقه فرهنگی با مراجعه به آدرس حسینیه https://eitaa.com/hoseiniemajazi حضور پیدا کنند.

کد خبر 1145623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha