برگزاری برنامه های دهه فجر باعث ایجاد شور و نشاط در بین جوانان کانون می شود

مهری، گفت: جوانان و اعضای کانون با شور و نشاط بیشتر از قبل در برنامه های دهه فجر شرکت می کنند.

 مهران مهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: متاسفانه به دلیل سویه جدید کرونا و تشدید آن بسیاری از برنامه بخصوص حضور با محدودیت و یا تعطیل شده است.

 

 

مسئول کانون  شهید سردار میرزایی صحنه افزود: بمناسبت دهه فجر برنامه ها بصورت محدود و با اعمال پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشن انقلاب ، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای انقلاب ، برگزاری مسابقات فرهنگی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که این برنامه با موافقت ستادمقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

 

 

مهری با اشاره به برگزاری سومین رویداد فهما تصریح کرد: خدا رو شکر برنامه موثر و خوبی بود و باعث ایجاد شور و نشاط در بین اعضای کانون شده بود.

 

 

مسئول کانون شهید سردار میرزایی صحنه اظهار کرد: این کانون طی یک سال گذشته برنامه های متنوع و پر باری همچون همکاری با پایگاه مسجد جهت برگزاری یادواره شهدا ، برگزاری ایستگاه صلواتی در مناسبت های محتلف،  توزیع ماسک و بسته حمایتی از طرف سپاه برای اقشار کم درامد محل ، برگزاری کلاس های تقویتی برای بچه های بسیج و مسجد،خوش نویسی و پشت ماشین در ایستگاه های صلواتی ، ایجاد ۲ سالن رزمی و پینگ و پنگ در مسجد ،غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا ،برگزاری نماز جماعت و برپایی کلاس احکام و قران که از امام جمعه برای این کار کمک گرفتیم از شاخص ترین برنامه های این کانون است.

کد خبر 1145632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha