پشتوانه مردمی مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران است

ناصر خاوری پشتوانه مردمی را مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان مردمی ترین انقلاب قرن توانست از توطئه‌های مختلف سربلند بیرون بیاید.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ناصر خاوری، استاد دانشگاه كابل در سخناني،‌ رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی را از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان  کرد و افزود: رهبری خردمندانه امام  راحل باعث شد که انقلاب اسلامی بتواند گردنه های مهم  از قبیل  جنگ هشت ساله را پشت سر بگذارد.

 

استاد تاریخ دانشگاه کابل با اشاره به توطئه های آمریکا و قدرت ها برای مقابله با انقلاب اسلامی اظهار داشت آمریکایی ها بارها تاکید کردند که انقلاب اسلامی داوم  نمی آورد ولی می بینیم  امسال انقلاب در تدارک  گرامیداشت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب است.

 

وی اظهار كرد: انقلاب اسلامی به  بالندگی دست یافته و آرزوی  دشمنان ایران برای شکست انقلاب  تحقق نمی  یابد.کارشناس مسائل سیاسی افغانستان خاطرنشان کرد مردم  ایران با آگاهی کامل انقلاب کردند و با درایت از دستاورد انقلاب حمایت می کنند.

 

وی مطرح كرد: پایه ها و ریشه های انقلاب به حدی  استوار شده که توطئه  های مختلف دشمنان ایران از  جنگ  تحمیلی تا محاصره اقتصادی نتوانست آسیبی به ایران وارد کند.

 

خاوری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اکنون به الگوی کشورهای دیگر تبدیل شده است.

کد خبر 1145637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha