کمیته امداد کرمان در فجر ۴۳ | از اجرای دو هزار طرح اشتغال زا تا افتتاح مراکز نیکوکاری

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد استان کرمان طرح و برنامه های متعددی در راستای توانمندسازی اقشار کم درآمد اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۸ مرکز نیکوکاری، صبح دوشنبه(۱۸ بهمن) از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس با سید مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد کشور افتتاح شد.

 

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: تاکنون 430 مرکز نیکوکاری در استان کرمان راه‌اندازی شده و 130 مرکز از این مراکز به‌ صورت تخصصی و در حوزه‌های مختلف اشتغال، فرهنگی، درمان، زکات، آسیب‌های اجتماعی و کودکان کار مشغول به فعالیت هستند.

 

 


وی افزود: امروز در سراسر کشور نیز 430 مرکز نیکوکاری راه اندازی می‌شود که 18 مرکز مربوط به استان کرمان است که از این تعداد، چهار مرکز تخصصی و در حوزه‌های اشتغال، زکات و کودکان کار و آسیب‌های اجتماعی به مددجویان و اقشار نیازمند خدمات ارائه می‌دهند.

 

 

بر اساس این گزارش، در ایام الله دهه فجر همچنین دو هزار طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در استان کرمان با اعتبار 200 میلیارد تومان و با اولویت مناطق محروم در زمینه های دامداری، صنفی و صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی و ...  افتتاح می‌شود.

 

 

همچنین دو طرح اشتغال درزمینهٔ پرورش مرغ گوشتی و کشت گلخانه در شهرستان رودبار جنوب افتتاح شد که با افتتاح این دو طرح زمینه اشتغال هشت نفر از مددجویان و افراد نیازمند جویای کار به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم‌شده است.
 

کد خبر 1145671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha