برپایی محفل انس با قرآن کریم در دهه فجر 

جام گوهری گفت: به مناسبت دهه فجر و با هدف ترویج معارف قرآن کریم، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستان و استان برگزار شد

«جام گوهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه ورود به ایام الله دهه فجر در اولین اقدام، با مشارکت اعضای کانون، مسجد فضاسازی و آذین بندی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج افزود: به مناسبت این ایام فرخنده تعداد ۵۰ جلد کتاب با عناوین و موضوعات مختلفی همچون نماز، مهدویت و انقلاب اسلامی به نوجوانان و جوانان اهدا شد.

وی بیان کرد: این طرح به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و در راستای دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص ترویج کتابخوانی، اجرا شد.

جام گوهری ابراز کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر و با هدف ترویج معارف قرآن کریم، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستان و استان برگزار شد

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج ادامه داد: یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه فجر، برگزاری مسابقه کتابخوانی است که با محوریت کتاب ۱۱۰ پرسش و پاسخ پیرامون نماز از حجت الاسلام قرائتی برگزار شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز در ایام الله دهه فجر، برنامه هایی ویژه کادر بهداشت در نظر گرفته شده که اجرا می شوند، این برنامه ها شامل اجرای مسابقات کتابخوانی و طناب کشی است تا ضمن ترویج فرهنگ کتابخوانی در این ایام موجب افزایش روحیه شادی و نشاط در این قشر زحمت کش شویم.

جام گوهری یادآور شد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز فعالیت های قرآنی همواره در اولویت برنامه های کانون امام رضا (ع) قرار دارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج در خاتمه یادآور شد: در حوزه فعالیت های قرآنی تاکنون موفق به تربیت قرآن آموزان زیادی در زمینه حفظ قرآن کریم شده ایم.

کد خبر 1145681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha