انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب است

حجت الاسلام فاضلی، گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب و حمایت از مردم مظلوم جهان است که در راه تحقق این آرمان ها ایستادگی می‌کند.

حجت الاسلام حجت اله فاضلی  ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: حرکت شکوهمند ملت مومن و انقلابی ایران در صفوف بهم فشرده ی متشکل از همه‌ اقوام و اقشار با پیام وحدت و شعار لبیک یا خمینی، پیروزی بزرگ را برای مردم خداجو و آزادیخواه این سرزمین به ارمغان آورد.

 

 

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه افزود:  نهضت مردمی، با تکیه بر سه مولفه اصلی اسلام، رهبری و مردم به سرعت در ایران فراگیر شد و به بهترین شکل ممکن به نتیجه رسید که یقینا تداوم نهضت نیز مستلزم حضور و همراهی این مولفه ها خواهد بود.

 

 

وی تاکید کرد :دشمنان قسم خورده ی ملت ایران در ۴۳سال به انحاء مختلف کوشیده اند تا بین این سه مولفه جدایی بیاندازند که با هوشیاری رهبری انقلاب و بصیرت و حضور به هنگام ملت ایران، تاکنون موفق به این کار نشده اند اما تردید نباید داشت که تلاش آنان برای رسیدن به این هدف شوم همچنان ادامه دارد و هر روز شکل پیچیده تری به خود می گیرد.

 

 

پحجت الاسلام فاضلی خاطر نشان کرد: در قبل از انقلاب در خیلی از شهرها خبری از بهداشت، آب آشامیدنی و سایر خدمات رفاهی نبود اما به برکت انقلاب اسلامی در دور افتاده ترین مناطق روستایی خانه بهداشت و سایر خدمات رفاهی وجود دارد امروزه در اکثر شهر های کوچک ایران اسلامی هیچ خیابانی نمی بینید که تابلو پزشک در آن وجود نداشته باشد در حالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز استان هم به ندرت پزشک وجود داشت.

 

 

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه  اظهار کرد: به همت دانشمندان جوان ایران اسلامی در عرصه های مختلف در منطقه و جهان جزء چهار و پنج کشور دنیا هستیم و به رشد، بالندگی و توسعه رسیده ایم، این در حالی بود که قبل از انقلاب همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کشورهای استکباری آنقدر ما را تحقیر کرده بودند و می گفتند ایرانی ها حتی نمی توانند آفتابه هم بسازند، در حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا تدریس زبان فارسی برای خیلی از کشورهای دنیا به عنوان یک اصل در نظر گرفته شده است برای اینکه مقالات دانشمندان ما را ترجمه نمایند و از آن بهره برداری کنند.

 

 

وی گفت: در رژیم طاغوت شاه مملکت را به کنفرانسی که در تهران توسط رهبران آمریکا، انگلیس و شوروی( روزولت، چرچیل استالین، برگزار گردید راه ندادند این در حالی است که رهبران بلوک شرق و غرب به خدمت رهبر انقلاب می آیند و مثل یک شاگرد که به خدمت استادش آمده زانو می زنند.

 

 

حجت الاسلام فاضلی تصریح کرد: دشمن که حالا فهمیده نمی تواند جلوی رشد و بالندگی انقلاب اسلامی را بگیرد با ایجاد تفرقه و اختلاف در بین اقوام و مذاهب و با ایجاد گروه های و مدل های عقیدتی و سیاسی به فکر برهم زدن وحدت، اتحاد و انسجام جامعه اسلامی است .

 

 

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه در پایان افزود: ملت ایران در همه مراحل انقلاب اسلامی با اعتقاد راسخ به اسلام و پیروی از ولایت فقیه، بر وحدت کلمه و پرهیز از اختلاف‌افکنی تاکید نموده‌ اند و در تعمیق و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفاظت از آنها تلاش بی‌وقفه ای از خود نشان داده اند.

 

کد خبر 1145700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha