مسابقه نقاشی کودکان انقلاب برگزار می شود

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقه نقاشی کودکان انقلاب ویژه سنین پنج تا ۱۲ سال توسط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس برگزار می شود.

«یوسف بخشایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس با بیان اينکه غبارروبی و گلباران گلزار شهدای این روستا اجرا شده است، گفت: این کانون طی دهه مبارک فجر بحث دیدار با خانواده شهدای دهنو را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی به برگزاری مسابقه نقاشی اشاره کرد و افزود: عنوان این مسابقه نقاشی «کودکان انقلاب» است که به همت کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس طی دهه مبارک فجر برگزار می شود و علاقمندان در سنین پنج تا 12سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

بخشایی بیان کرد: اجرای پویش «هر خانه یک پرچم» یکی دیگر از برنامه های دهه مبارک فجر توسط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس است و در این راستا درب منازل با پرچم جمهوری اسلامی مزین شده است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در پایان گفت: برگزاری مراسم «جشن انقلاب» با حضور مردم روستا جهت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز در دستور کار این کانون قرار دارد.

کد خبر 1145701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha