ایجاد فرصت شغلی برای  ۲٠٠ نفر از مددجویان تحت حمایت منطقه دو ساری

حجت الاسلام بریمانی گفت: برای ۲۰۰مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری فرصت شغلی ایجاد شد.

حجت الاسلام «مهدی بریمانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه ۷۳۹۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد  منطقه دو ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: برای ۲۰۰مددجوی تحت حمایت  کمیته امداد منطقه دو ساری فرصت شغلی ایجاد شد.  

 

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری افزود: یکی از مهم ترین مسائلی که مورد توجه این نهاد قراردارد و می تواند تاثیر بسزایی در زندگی مددجویان داشته باشد، اشتغال و خوکفایی است.

 

وی تصریح کرد: از اعتبارات بند (ب )تبصره ۱۶ سالجاری ۵۵۴نفر ،برای دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۹میلیارد و ۷۲۵میلیون تومان به بانک معرفی شدند که تا کنون ۳۷۲نفر با مبلغ ۱۹میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان دریافتی داشتند و کار مابقی افراد در دست اقدام است.

 

حجت الاسلام بریمانی با اشاره به اعتبارات اشتغال روستایی بیان داشت:  در سالجاری تاکنون ۱۹نفر برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که تا به امروز هفت نفر تسهیلات خود را به مبلغ ۳۳۰میلیون تومان دریافت کردند.

 

وی گفت:همچنین از طریق اعتبارات هم افزایی سالجاری به ۱۰ مددجو مجموعا  مبلغ ۳۹۰میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

 

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری افزود: از طریق منابع امدادی نیز  تاکنون ۱۹نفر وام های خود را به مبلغ ۴۳۲میلیون تومان دریافت کردند.

 

وی بیان کرد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارتهای فنی و حرفه‌ای مددجویان آموزش های مختلف در قالب آموزش مقدماتی پایدارسازی مشاغل و همچنین مهارت آموزی به ۴۱۷ نفر از متقاضیان اشتغال این اداره ارائه شد.

 

 

کد خبر 1145720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha