برگزاری همایش بررسی علل و عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

نیک انجام گفت: همایش بررسی علل و عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مهمترین و بنیادی ترین رویداد در طول تاریخ معاصر اسلام است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: این انقلاب بزرگ تحت هدایت و رهبری فعال امام خمینی(ره) و دیگر علمایی که از وی پیروی می‌کردند به دست مردم ایران خلق شد.

 

وی گفت: بی گمان یکی از عوامل موثر در پیروزی و گسترش انقلاب اسلامی ایران رهبری امام خمینی(ره) و ویژگی های برتر انقلاب اسلامی ایران، مردمی بودن، دینی بودن و اتکا به معارف اصیل اسلامی است.

 

نیک‌انجام تصریح کرد: اکنون به مناسبت چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش بررسی علل و عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در فومن برگزار می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه سردار بهروز جلایی در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت و خاطرنشان کرد: این همایش همراه با تجلیل از فعالان و مبارزین انقلاب اسلامی سال 57 در شهرستان فومن روز پنجشنبه(21بهمن) ساعت 09:30 صبح در مجتمع فرهنگی و هنری حضرت سیدالشهدا(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود.

کد خبر 1145724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha