فعالان فرهنگی زرندیه تقدیر شدند

همزمان با دهه فجر با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان، فعالان فرهنگی شهرستان زرندیه تقدیر شدند.

«احمد جوانمرد» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از تعدادی از فعالان فرهنگ دینی و مذهبی در شهرستان زرندیه با اهداء لوح و هدایایی تقدیرشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با بیان اینکه فعالان فرهنگی در طول سال تلاش های گسترده ای در راستای تبیین فرهنگ و معارف دینی و اسلامی و فرهنگی در جامعه دارند، افزود: در مراسمی با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه و تعدادی از مسئولان  از تعداد ۱۶ نفر از فعالان فرهنگ دینی  و هیات مذهبی با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.

 

وی همچنین از برگزاری نشست ادبی انقلاب در زرندیه نیز خبر داد و گفت: به همت این اداره و انجمن قلم شهرستان، نشست ادبی انقلاب بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در محل اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان زرندیه برگزار شد.

 

جوانمرد خاطر نشان کرد: شاعران، ادیبان و نویسندگان نقش بسیار موثری چه در پیروزی انقلاب و چه در پیشبرد اهداف انقلاب داشته و دارند و با هنر و قلم خویش توانسته اند به زیباترین شکل ممکن وقایع انقلاب سال ۵۷ را ثبت و ضبط نمایند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه ادامه داد: شاعران و نویسندگان متعهد و انقلابی پشتوانه های مستحکمی برای نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

وی افزود: اصحاب فرهنگ و هنر میهن اسلامی هرجا که نیاز بوده حضور داشته و پای انقلاب ایستاده اند.

 

 شایان ذکر است دراین مراسم آقایان کرمی، مرزوقی، کاتبی، چراغی، صفری، طباطبایی، ضیایی و خانم موقر به قرائت آثاری در موضوعات انقلاب، شهداء ،امام راحل و حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

کد خبر 1145733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha