نشاط اجتماعی و امید آفرینی مهمترین ویژگی برنامه های دهه فجر

احسانی گفت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های متعددی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در حال اجراست.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با تأکید بر این‌که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، همدلی و وفاق ملی میان مردم و مسؤولان هستیم، گفت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در این ایام برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان حفظ و حراست از ارزش ها و مبانی والای انقلاب را ضروری دانست و بر استفاده از فرصت دهه فجر در انتقال گفتمان های بزرگ انقلاب به نسل جوان تاکید کرد.

 

احسانی افزود: تحولات قبل از انقلاب ، تلاش های انجام گرفته و ایثارگری های قبل از ۵۷ را در ثمره انقلاب با اهمیت دانست و خواستار صیانت از این ارزش ها و جلوگیری از فراموشی در گذر ایام شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: جشنواره کالا و محصولات فرهنگی، جایزه ادبی، جشنواره ملی اذان منتظران و جشنواره عاشیقلار بایرامی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی ستاد دهه فجر در استان همدان است.

 

وی گفت: تلاش می‌کنیم سطح کمی و کیفی برنامه‌های دهه فجر در استان همدان نسبت به سال‌های گذشته ارتقا چشمگیری داشته باشد.

 

به گفته احسانی بیش ۶۰ برنامه با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته بصیرت و مقاومت در سطح استان اجرا می‌شود که اجرای این برنامه‌های فرهنگی و هنری تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1145775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha