اهدای کتاب به گرم خانه های شهر تهران / انجام کمک های مومنانه به خانواده های کم بضاعت

زکی لو از اهدای کتاب به گرم خانه های شهر تهران خبر داد و گفت: فرهنگسرای قرآن فعالیت های جهادی خود را در دهه مبارک فجر گسترش می دهد.

«سعید زکی لو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان  از اهدای کتاب به گرم خانه های شهر تهران خبر داد و گفت: فرهنگسرای قرآن فعالیت های جهادی خود را در دهه مبارک فجر گسترش می دهد.  

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: فرهنگسرای قرآن در راستای انجام فعالیت های جهادی خود در ایام دهه مبارک فجر و برای آگاهی بخشی به آسیب دیدگان اجتماعی، تعدادی کتاب با موضوعات مختلف به گرم خانه های تهران اهدا می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: فرهنگسرای قرآن می خواهد از طریق اهدای کتاب به گرم خانه ها، سهمی هرچند کوچک در کمک به بهبود وضع سلامت روحی و روانی آسیب دیدگان اجتماعی داشته باشد و در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقشی ایفا کند.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: تعداد یک هزار جلد کتاب توسط کتابخانه هدی آماده و بسته بندی شده که با هماهنگی معاونت اجتماعی شهرداری تحویل این عزیزان خواهد شد.

 

وی یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا، کمک های مومنانه و اهدای ارزاق به خانواده های کم درآمد و همچنین تسویه حساب های دفتری خانواده های کم برخوردار منطقه از دیگر برنامه های جهادی فرهنگسرای قرآن در دهه مبارک فجر است.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن در پایان گفت: علاقمندانی که مایل هستند در این کار خداپسندانه مارا همراهی کنند می توانند با روابط عمومی فرهنگسرای قرآن با شماره تلفن 55781155 تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 1145830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha