۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کوچصفهان افتتاح شد

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، ۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان در بخش کوچصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور «حمیدرضا امام پناهی» سرپرست فرمانداری رشت، ۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۱۰۰میلیون توماندر بخش کوچصفهان به بهره‌برداری رسید.

 

از این تعداد پروژه، ۳۲ طرح متمرکز اصلاح شبکه و برق‌رسانی در بخش کوچصفهان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۴۶۰  میلیون تومان که بخش عمده آن در بخش روستایی به اجرا در آمد، امروز به بهره برداری رسید.

 

افتتاح همزمان پنج پروژه عمران شهری با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان شامل دور برگردان رودبارکی، روشنایی معابر شهر در پنج نقطه، لوله گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهری، احداث پل در گرباسده و پل خیابان توحید رشت آباد از دیگر پرو‌ژه‌های امروز بود.
 

همچنین ۶ پروژه زیرساخت مخابرات شامل جایگزینی سوئیچ قدیمی با سوئیچ های نوری نسل جدید، بهینه سازی باطری های مرکز لولمان، تعویض تجهیزات یکسو کننده مرکز بلسبنه و ارتقا فناوری سه سایت تلفن همراه اول در کوچصفهان و شکار سرا با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان امروز در بخش کوچصفهان افتتاح شد.

 

مرکز نیکوکاری امامزاده قاسم(ع) چولاب آخرین پروژه افتتاحی امروز بود که با همت خیرین راه اندازی شد.

کد خبر 1145833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha