معارف و دستاوردهای انقلاب اسلامی بازخوانی شود

حجت الاسلام ربانی نژاد با بیان اینکه امروز وظیفه ما انقلابی ماندن است گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی برای نسل جدید که انقلاب را ندیدن باز خوانی و تبیین شود.‌

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «احمد ربانی نژاد» در مراسم بزرگداشت دهه فجر در رشت به مسیر رسیدن به خدا اشاره کرد و گفت: مسیر پیامبر (ص) و اعتقاد و اعتماد به دین رسول خدا لازمه رسیدن به معبود الهی است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه ۴۳ سال از پیروزی اتقلاب اسلامی گذشته است گفت: ایمان به خدا، صبر و استقامت از مهمترین مقوله های پیروزی انقلاب در برابر استکبار جهانی و طاغوتیان بود.

 

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از مطالب انقلاب و شکل گیری آن بایستی برای نسل جدید بازخوانی و تبیین شود تا دچار شبهه نشوند افزود: امروز تریبون های بسیاری بر علیه انقلاب و دستاوردهای انقلاب فعالند.

 

حجت الاسلام ربانی نژاد تصریح کرد: آنهایی که در دوران انقلاب نبودند دچار شبهه شدند و بایستی واقعیت های انقلاب بار دیگر بازخوانی و تبیین شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت اضافه کرد: نعمت انقلاب در برابر این تهاجمات با صبر و توکل به معبود الهی حفظ خواهد شد.

 

وی به تفاوت‌های انقلاب اسلامی با دیگر اتقلاب‌ها پرداخت و خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی عزت، شرف و استقلال کشور را حفظ کرد و اینگونه پا برجاست.

 

حجت الاسلام ربانی نژاد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در پیچ گردنه‌های تاریخی با رهبری مقام معظم رهبری و همت و وحدت ملت با یاری خدا با سر بلندی عبور کرد و انقلاب‌های دیگر اینگونه نبودند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه امروز وظیفه ما در برابر این تهاجمات و تهدیدات انقلابی ماندن است گفت: صبر، استقامت، مقاومت و تحمل در برابر مشکلات زمینه های آن شمرده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تا خدا هست به کدخدا نیازی نیست تصریح کرد: خشیت در برابر خدا، صبر، استقامت و همیشه در میدان بودن از راهکارهای مقابله با دشمنان انقلاب و نظام است.

 

حجت الاسلام ربانی نژاد خاطرنشان ساخت: دستاوردهای انقلاب با خون هزاران جوان این مرز و بوم آبیاری شده است برای حفظ و حراست از آن بایستی در برابر تهدیدات، تحریمات و مشکلات صبوری و استقامت پیشه کرد.

کد خبر 1145887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha