برنامه‌های اجتماعی محلات باید مسجد محور باشد

رضایی‌‎پور بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ... در مساجد به منظور جذب جوانان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های اجتماعی ما باید مسجد محور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» شامگاه دوشنبه( ۱۸ بهمن) در یادواره شهدای محله شهرک مهدی(عج) این شهر که در مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد،اظهارکرد: امام خمینی(ره) با به ثمر نشاندن انقلاب نور امید را در دل محرومان و مستضعفان روشن کرد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌‎اینکه شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، افزود: شهدا اسوه و الگوی کامل برای ما هستند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند، تصریح‌کرد: امروز در این محفل جمع شده‌ایم تا شهدا ما را شفاعت کنند.

 

رضایی‌پور گفت: شهدا با نیت خالص در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و خون خود را در راه اسلام، انقلاب و کیان کشور تقدیم کردند.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا امنیت، اقتدار و انسجام کشور را ثمره خون شهدا دانست و خاطرنشان‌کرد: شهدا با تقدیم خون خود باعث رشد و نمو انقلاب شدند.

 

وی با بیان‌اینکه اولین وظیفه ما در قبال شهدا گرامیداشت یاد و خاطره آنان است، افزود: سیره و وصایای شهدا را سرلوحه خود قرار دهیم.

 

رضایی‌پور، رسیدگی به نیازمندان و محرومان را از مهم‌ترین سفارش‌های شهدا دانست و تصریح‌کرد: یکی دیگر از وصایای شهدا گوش به فرمان بودن ولی‌فقیه بود که باید در این راستا به خوبی گام برداشته و عمل کنیم و صحبت‌های معظم‌له سرلوحه ما باشد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا بر ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در جامعه تاکید کرد و افزود: مهم‌ترین ابزار دشمن رسانه است و یکی از اهداف دشمن در شرایط کنونی ناامید کردن و کمرنگ جلوه دادن مردم نسبت به اقدامات مسئولان و خدمات نظام است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن نارسایی‌‎ها و کمبودها را بزرگ جلوه می‌دهد و این نقشه آنان است، ادامه داد: ایجاد ناامیدی در جامعه نقشه دشمن است و باید در برابر توطئه‌های آنان آگاه باشیم و ارزش‌های انقلاب را ترویج و تحکیم ببخشیم.

 

رضایی‌پور بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ... در مساجد به منظور جذب جوانان تاکید کرد و افزود: برنامه‌های اجتماعی ما باید مسجد محور باشد.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا در پایان بر ارتقای سواد رسانه‌ای در بین مردم تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های ذیربط در این زمینه پیشگام باشند.

 

گفتنی است،یادواره شهدای والامقام شهرک مهدی(عج) آستارا به همت کانون فرهنگی‌هنری نورالمهدی(عج) مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی (عج) بندر آستارا و با مشارکت امام جماعت، هیئت امناء، نمازگزاران، خادمین، پایگاه مقاومت بسیج شهید غلامرضا مورخی، پایگاه بسیج خواهران، هیئت حضرت ام‌البنین(س) و سازمان مردم نهاد بنیاد فرهنگ ایثار برگزار شد.

 

مداحی خلیل خوبکار، سینه‌زنی و تجلیل از خانواده ۷ شهید والامقام محله شهرک مهدی(عج) پایان بخش این مراسم در بندر آستارا بود.

 

 

 

کد خبر 1145936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha