تخفیف و معافیت مددجویان کمیته امداد با ثبت اشتراک گاز، آب و شناسه پرداخت برق

مددجویان کمیته امداد با ثبت اینترنتی اشتراک گاز و آب و شناسه پرداخت برق خود در سامانه soha.emdad.ir از تخفیف و یا معافیت پرداخت برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج عصر امروز (۱۸ بهمن ماه) به خبرنگاران، گفت: ثبت انشعاب آب، گاز و شناسه پرداخت اشتراک برق به صورت اینترنتی در سامانه soha.emdad.ir  از طریق گوشی هوشمند و یا از طریق دفاتر پیشخوان انجام می‌شود و نیازی نیست مددجویان به کمیته امداد مراجعه کنند.

 

«مصیب حیدری» با بیان اینکه همه خانوارهای زیر پوشش این نهاد نسبت به ثبت انشعابات آب، برق و گاز در سامانه هوشمند اقدام کنند، اظهار کرد: طبق مصوبه آین نامه اجرایی بند«ی» تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۰ طرح تخفیف و یا معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت حق انشعاب آب، برق و گاز اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، همه خانواده‌های زیر پوشش این نهاد با رعایت و کاهش مصرف و صرفه‌جویی می‌توانند مشمول معافیت انشعابات شوند.

 

حیدری بیان داشت: ثبت انشعاب آب، برق و گاز به صورت اینترنتی در سامانه soha.emdad.ir انجام می‌شود و مستقیما توسط مددکار مربوطه در اداراه تایید و نیاز نیست مددجویان به کمیته امداد مراجعه کنند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج همچنین در خصوص مددجویان مستاجر، گفت: این خانوارها اطلاعات قبوض منازلی که در آن اجاره هستند را ثبت کنند.

 

حیدری یادآور شد: تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد وقتی وارد سامانه مذکور شدند با وارد کردن کد ملی سرپرست خانواده هم به عنوان کد رهگیری و هم رمز می توانند وارد سامانه مربوط به خود شده و اطلاعات مربوط به اشتراک آب وگاز و همچنین شناسه پرداخت برق خود را ثبت کنند.
 

وی گفت: تمام مددجویان باید تا پایان هفته جاری نسبت به ثبت اشتراکات خود اقدام نمایند تا از معافیت های مربوطه برخوردار شوند.

کد خبر 1145939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha