افتتاح ۲۰۵ طرح اشتغال زایی کمیته امداد  در شهرستان لنده

مزمان با دهه مبارک فجر ۲۰۵ طرح اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان لنده با اشتغال زایی۲۰۵ با اعتباری افزون بر ۸۷ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با دهه مبارک فجر، امروز و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه لنده، بخشدار مرکزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده یک طرح اشتغال زایی زنبورداری به نمایندگی از طرح های اشتغال زایی کمیته امداد در این شهرستان افتتاح شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده گفت: یک طرح اشتغال زایی به نمایندگی از 205 طرح صنفی، صنعتی، کسب و کار و دامداری و دامپروری با اشتغال زایی مستقیم 205 نفر و غیر مستقیم 300 نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

«امیر محمود بصیری فرد» گفت: مجموعه اعتبارات این 205 طرح بیش از 87 میلیارد ریال از محل اعتبارات تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد تامین و به متقاضیان که افراد تحت پوشش و تبصره 14 می باشند پرداخت شده است.

 

فرماندار شهرستان لنده هم با قدردانی از تلاش ادارات تاثیرگذار در روند اشتغال جوانان، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار نگاه حمایتی که دارد در خصوص بحث خودکفایی و توانمندسازی مددجویان نیز گام های خوبی برداشته است.

 

«جلال دانش» اظهار کرد: یکی از مهم ترین مباحث در بحث تسهیلات بانکی و اشتغال زایی بحث پیشگیری از انحراف تسهیلات بانکی است که باید حتما مورد توجه کمیته امداد و بانک ها قرار گیرد.

 

وی در ادامه، گفت: امیدواریم در جهت تعالی و اشتغال پایدار جوانان در سطح شهرستان با آینده نگری و ترسیم سند چشم انداز برای روستاها این مهم را اجرایی و عملیاتی کنیم.

کد خبر 1145944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha