برگزاری جشن پیروزی انقلاب در شهرستان مارگون

جشن پیروزی انقلاب اسلامی با مدیریت کانون فرهنگی و هنری «حجرات» مصلی امام رضا (ع) مارگون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رحم الله خواجه‌پور» در این آئین با اشاره به برکات انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی یک موهبت و یک برکت الهی بود که خداوند متعال به ملت ایران اسلامی ارزانی داشته است.

 

امام جمعه شهرستان مارگون اظهار کرد: امروز یکی از وظایف ما این است که حافظ آرمان‌ ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم و بتوانیم زمینه ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هیچ انقلابی با پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست، چرا که انقلاب کبیر فرانسه چند سال بیشتر طول نکشید، انقلاب اکتبر شوروی هم همین طور، اما انقلاب اسلامی تاکنون چهل و سه سال از آن گذشته و روز به روز قوی تر و مستحکم تر، اهداف خود را محقق می گند.

 

حجت الاسلام خواجه پور با تشکر از ستاد کانون مساجد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همکاری های کانون مساجد استان با کانون «حجرات» قابل تحسین بوده و برپایی این جشن با مدیریت کانون حجرات تحت نظارت دفتر امام جمعه و با همکاری این نهادها و سازمان ها برگزار شد.

    

  •  
  •  
کد خبر 1145993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha