‍ دبستان ۹ کلاسه بنیاد برکت شهر مریوان افتتاح شد

به میمنت ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مدرسه ۹ کلاسه بنیاد برکت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مدرسه ۹ کلاسه بنیاد برکت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از جمله استاندار کردستان، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

 

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در آیین افتتاح دبستان ۹ کلاسه بنیاد برکت شهر مریوان که به میمنت ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام شد، اظهار کرد: خوشحالم که امروز در شهر مردم غیور و غیرتمند مریوان حضور دارم.

 

وی با اشاره به اینکه بنیاد برکت یکی از برکات جمهوری اسلامی و یادگار امام خمینی(ره) است اظهار داشت: امیدوارم دانش آموزان این مدرسه مانند بسیاری از فارغ التحصیلان مریوانی مایه افتخار باشند و آینده خوبی برای مریوان و کشور رقم بزنند.

 

نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: از سال گذشته تا کنون ۳۵ پروژه آموزشی در شهرستان مریوان فعال شده است که جای امیدواری است.

 

شیوا قاسمی پور با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی یکی از اولویت های استان و همچنین مریوان است افزود: شهر مریوان چون مهاجرپذیر است جمعیت بالایی دارد و به این دلیل جمعیت دانش آموزی هم بالا است.

 

وی اضافه کرد: مریوان تنها شهرستان استان است که برخی مدارس خاص آن از جمله مدرسه شاهد هم دو شیفته فعالیت می کنند.

 

محمدرضا وینسفهان مدیر آموزش و پرورش مریوان هم گفت: ، این مدرسه با ۵۸۴ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۷۰۰  میلیون تومان توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان احداث شده است.

 

وی افزود: اعتبار مورد نیاز این مدرسه با مشارکت بنیاد خیریه برکت تامین و امروز به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شد.

 

 مدیر آموزش و پرورش مریوان تصریح کرد:با بهره برداری از این مدرسه بیش از ۴۰۰ دانش آموز   از فضای آموزشی مناسب و استاندارد برخوردار شدند.

محمدرضا وینسفهان عنوان کرد: در دو سال اخیر ۶ مدرسه شهری و روستایی با ۳۳ کلاس درس و مساحت ۹۸۵۰ متر مربع به بهره برداری رسیده و ۶ مدرسه دیگر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده نزدیک به فضاهای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

کد خبر 1146118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha