ضرورت هوشمند سازی امر نظارت و کنترل بر مجرمان حرفه ای و خطرناک 

حجت الاسلام صادقی نیارکی بر ضرورت هوشمند سازی امر نظارت و کنترل بر مجرمان حرفه ای و خطرناک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان در پنجمین جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه ای و خطرناک زنجان گفت :کارکرد این ستاد به لحاظ  اهمیت موضوع و ایجاد امنیت در جامعه بسیار مهم است ، بنا براین اعضای ستاد در پیگیری مصوبات جلسه ستاد  همکاری و جدیت داشته باشند .

 


حجت الاسلام اسماعیل صادقی با بیان اینکه  قانون مند شدن امر نظارت و کنترل بر مجرمان حرفه ای و سابقه دار و ایجاد سامانه جامع در سطح کشور برای کنترل مجرمان  اقدامی ارزشمند است و این همان ضرورت  بهره گیری از سیاست هوشمند سازی در  امر نظارت و کنترل مجرمان است. 

 


رییس ستاد کنترل مجرمان حرفه ای و خطر ناک استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه آمار متناقض از سوی برخی مراجع و نهادهای نظارتی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست افزود : دلیل این تناقض ها تعریف مجرمان حرفه ای در مراجع و دستگاهها متفاوت است ، بنا بر این برای رسیدن به یک تفاهم و تعابیرواحد از مجرمان حرفه ای نیازمند داشتن سامانه ای  متمرکز هستیم . 

 


حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهار کرد :امروز در استان بانک جامع اطلاعات مجرمان حرفه ای و خطر ناک احصا و تهیه شده و بر اساس این بانک اطلاعاتی،  هویت دقیق مجرمان حرفه ای و نوع درجه مجرمانه ثبت شده که اقدامی خوب و قابل تقدیر است.

کد خبر 1146129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha