سخنگوی سپاه پاسداران در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ورامین سخنرانی خواهد کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین گفت: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ورامین سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان  ورامین گفت: علیرغم اینکه بسیاری از مردم برای راهپیمایی حضوری آمادگی لازم را داشتند اما طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برای حفظ جان مردم مقرر گردید راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار گردد، ما در کشور الگوی سال گذشته را داریم و خوشبختانه می توانیم  نقاط ضعف و قوت در سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دهیم.
وی افزود: یکی از محسنات راهپیمایی خودرویی این است که شرکت کنندگان می توانند بصورت خانوادگی در این مراسم شرکت کنند و با انواع وسایل نقیله و حتی موتور سوارن می توانند شرکت کنند .
وی در خصوص مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری شهرستان ورامین گفت: مقرر گردیده است، مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از مقابل میدان کفن پوشان و کارخانه شیر وارنا به سمت شهر ورامین آغاز گردد  و پایان آن مقابل مسجد جامع تاریخی شهر ورامین و سخنران این مراسم در مصلی سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشند.
حجت الاسلام محمودی در خصوص ساماندهی وسایل نقلیه نیز گفت: عزیزان سپاه و بسیج برای ساماندهی خودروها و موتور ها اعلام آمادگی کرده اند و در خصوص تزیینات خودروها نیز شهرداری با همراهی خود مردم این مهم را به عهده خواهند داشت.
مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه گفت: تجربه سال گذشته می تواند در سال جاری به کمک ما بیاید و باید از تمام ظرفیت های مردمی در این مراسم بهره گرفت.
وی افزود: قشرهای مختلف از جمله هنرمندان، ورزشکاران و افراد تاثیر گذار می توانند با حضور خودشان در میان مردم به زیبا و باشکوه شدن مراسم کمک شایانی نماید.

کد خبر 1146137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha