سومین مهرواره مداد دوستی در کانون پرورش فکری کودکان اجرا می‌شود

کارشناس مرکز آفرینش ادبی کانون استان کردستان گفت: به همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان کردستان؛ سومین مهرواره مداد دوستی در کانون پرورش فکری کودکان اجرا می‌شود.

الهام زارعی‌زاده کارشناس مرکز آفرینش ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: سمین مهرواره مداد دوستی به منظور تحقق اهداف کانون پرورش فکری و پرورش و رشد خلاقیت و فکر کودکان و نوجوانان عضو کانون در استان برگزار می‌شود.

 

 

وی افزود:  این مهرواره در چند سال متوالی با تکیه بر هدف معرفی این بخش از فعالیت‌های کانون در استان، تمرین نوشتن و آموختن در اعضای علاقمند، توانمند و همچنین پرورش و رشد نوشتاری در اعضا در دو بخش جذب اعضای جدید و حفظ و نگهداری اعضای مرکز آفرینش ادبی کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

 

 

کارشناس مرکز آفرینش ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بیان کرد:برای برقراری ارتباط در این مهرواره، اصلی‌ترین وسایل مورد نیاز کاغذ و قلم و پاکت و کلمه است و این ارتباط کاغذی و دو طرفه تأثیری عمیق بر جنبه‌های مختلف فکری، روحی و شخصیتی مخاطبینش می‌گذارد و همانطور که در راستای دست یابی به اهداف خود پیش می‌رود، به اهداف متعالی کانون که پرورش و رشد خلاقیت و فکر کودکان ونوجوانان است نیز نگاهی دارد.

 

 

زارعی‌زاده افزود: بخش مکاتبه‌ای با شیوه‌هایی خلاق و روش‌هایی متفاوت به فعالیت ادبی برای اعضایی می‌پردازد که به هر دلیل امکان حضور در مراکز فرهنگی هنری و یا شرکت فعال در فعالیت‌های ادبی را ندارند لذا مرکز آفرینش‌های ادبی با طراحی و برگزاری سومین  مهرواره مداد دوستی  ویژه اعضای مکاتبه  تلاش می‌کند تا تصویری از تلاش‌های ارزشمند در مراکز فرهنگی هنری و خارج از کانون در سطح وسیع‌تری انعکاس پیدا کند.

 

 

وی اضافه کرد: مهرواره مداد دوستی در سال جاری با آغاز به کار خود از طولانی ترین شب سال و ارسال کارت تبریک و نامه یادآوری برای اعضای فعال و اسبق خود، آن‌ها را به ارتباط مجدد تشویق کرده و همزمان با دهه مبارک فجر با ارسال نامه‌های دوستی برای کودکان و نوجوانان منطقه حاشیه شهر از جمله فرجه و عباس آباد با ارتباط با تسهیل گری این منطقه تلاش در راستای اعضای جدید دارد.

 

 

زارعی زاده در پایان گفت: این فعالیت در قالب یک برنامه مشترک با دفتر تسهیل گری فرجه و عباس آباد همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر  به اجرا در آمده است و انتظار می‌رود با ایجاد یک رابطه پایدار و شناسایی اعضای توانمند به کار خود ادامه دهد.

کد خبر 1146151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha