خدمت صادقانه، درس انقلاب اسلامی ایران برای جامعه امروز

فجر زندگی عنوان ویژه برنامه ای از شبكه رادیویی قرآن است كه به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران به روی آنتن این شبكه رادیویی می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فجر زندگی عنوان ویژه برنامه ای از شبكه رادیویی قرآن است كه به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران به روی آنتن این شبكه رادیویی می رود.

 

این برنامه یكشنبه هفدهم بهمن با موضوع خدمت صادقانه؛ درس انقلاب برای امروز روی آنتن رفت. در بخشی از برنامه حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد»  در خصوص چگونگی تقویت روحیه خدمت صادقانه در محیط كار گفت: انسان باید توجه داشته باشد كه آنچه به عمل انسان ارزش می دهد، عمل خالصانه است. وقتی انسان توقع تشكر و قدردانی از عمل خیری كه انجام می دهد، ندارد، به خوبی خدمت صادقانه محقق می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اهتمام در خدمت رسانی به مردم، راهنمایی كردن مردم، برخورد خوب و شایسته، شادكردن و غم زدایی مردم، همه از نمونه های خدمت صادقانه در محیط كار است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خطاب به مسئولان می فرمایند: مردم عائله شما هستند و باید تلاش كنید تا به امورات آنها رسیدگی كنید. خدمت صادقانه و خالصانه نیز توصیه ائمه معصومین (ع) است كه باید به آن توجه داشته باشیم. گفتگو با نوجوان قاری قرآن امیررضا مهراد از استان قزوین، آیتم گزارش، بخش نمایشی و .. از دیگر بخش های این برنامه بود. گفتنی است ویژه برنامه فجر زندگی در ایام الله دهه مباركه فجر از ساعت ۱۰ روی آنتن رادیو قرآن می رود.

 

کد خبر 1146152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha