بزرگترین ابتکار امام خمینی (ره) محقق کردن جمهوریت و اسلامیت بود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود گفت: بزرگترین ابتکار امام خمینی (ره) محقق کردن جمهوریت و اسلامیت بود و با استقرار مردم سالاری دینی توانست الگوی نظام جمهوری اسلامی را ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «فرهاد اسماعیل اوغلی» در نشست بصیرتی بسیجیان مسجد محله چهارده معصوم (ع) شهر لاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) معجزه قرن بود و بزرگترین ابتکار آن حضرت، محقق کردن جمهوریت و اسلامیت بود و با استقرار مردم سالاری دینی توانست الگوی نظام جمهوری اسلامی را ارائه دهد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود ادامه داد: آنچه که همه ما در طول چهل و سه سال گذشته در مقالات، کتاب ها و در بررسی های مختلف می بینیم بیانگر آن است که حضرت امام خمینی (ره) چنان شخصیت بزرگواری بود که انگیزه الهی داشت و دارای یک ماهیت دینی بود، استمرار پیدا کرد و بارور شد و روز بروز توسعه پیدا کرد.

 

وی افزود: حضرت امام راحل مرد الهی و عارف به تمام معنا بود و بدین جهت انقلاب کرد تا اسلام را احیا کند.

 

اسماعیل اوغلی با اشاره به اینکه ما عزت و آزادی خود را مدیون و مرهون حضرت امام راحل و شهدا هستیم، تصریح کرد: ویژگی معنوی حضرت امام (ره)، خدامحوری او بود و شخصی که خدامحور باشد، خداوند محبت خود را در دل او می اندازد که برای رضای خدا حرکت کند، بر این اساس امام (ره) به اسلام، مستضعفان عالم و جمهوری اسلامی عزت بخشید.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود، امام خمینی (ره) را خدمتگزار اسلام، مردم، انقلاب و مستضعفان عالم خواند و افزود: امام راحل مظهر وحدت و یگانگی مسلمانان جهان و فقیهی عادل بود که محض رضای خدا لحظه ای از تلاش و کوشش شبانه روزی برای اسلام غافل نشد.

 

اسماعیل اوغلی تاکید کرد: همه ما و به ویژه مسئولان باید حق پذیری امام خمینی (ره) را الگو قرار بدهیم و در حیطه وظایف و مسئولیت های خویش انتقاد پذیر باشیم.

کد خبر 1146157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha