مشارکت خیرخواهانه سوادکوهی ها در پرداخت صدقه

عابدی گفت: تا کنون مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان توسط نیکوکاران سوادکوهی صدقه پرداخت شد که سهم مراکز نیکوکاری ۱۸۰ میلیون تومان بوده است.

«علیرضا عابدی فیروزجایی»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بابیان اینکه بخشی از نیازهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به وسیله صدقات جمع آوری شده از مردم نوع دوست و نیک اندیش شهرستان سوادکوه مرتفع می شود، اظهار کرد:مردم نیکوکار این شهرستان۶۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

 

 رئیس کمیته امداد سوادکوه افزود:  ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری یکی از راهبردهای این نهاد بوده و در همین راستا پرداخت صدقه از اموراتی  است که مردم نیکوکار این شهرستان در اجرای آن اهتمام ویژه ای دارند.

 

وی تصریح کرد:  در این شهرستان ۵۲۲۵ مشترک صندوق صدقات بوده  و یاریگر این نهاد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

 

عابدی بیان کرد: صدقات جمع آوری شده در سرفصل های درمانی، جهیزیه، وام های کارگشایی، تحصیلی، مسکن، تامین لوازم ضروری زندگی و ... مددجویان هزینه می شود.

 

وی در خصوص پرداخت صدقه به صورت الکترونیکی افزود: توسط همکاران این نهاد تا کنون ۳۱۱۵ عدد برچسب QRنصب شد که مشترکین می توانند از طریق گوشی هوشمند نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند .

 

عابدی خاطر نشان کرد:  تا کنون مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان توسط نیکوکاران سوادکوهی صدقه پرداخت شد که سهم مراکز نیکوکاری ۱۸۰ میلیون تومان بوده است.

 

کد خبر 1146166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha