دستگیری سارقان سیم برق با ۹ فقره سرقت در هیرمند

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند از دستگیری ۲ سارق حرفه ای سیم و تجهیزات ترانس برق و اعتراف آنها به ۹ فقره سرقت خبر داد.

علی میر امروز در گفتگو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان هیرمند تيم ويژه اي از كارآگاهان پليس آگاهي بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پليس آگاهي پس از بررسي دقیق محل های وقوع سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود موفق شدند در اين ارتباط دو نفر متهم را شناسايي كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند تصریح کرد: مأموران با شناسايي مخفیگاه های متهمان در 2 عملیات غافلگیرانه هر 2 آنها را دستگیر کردند و در این رابطه یک دستگاه وانت نیسان که سارقان از آن در سرقت های خود استفاده می کردند توقیف و در بازرسی از مخفیگاه های آن ها علاوه بر کشف یک قبضه کلت کمری به همراه 7عدد فشنگ جنگی، مقدار 300متر سیم و کابل برق فشار قوی، تعداد زیادی قطعات مسی ترانس های برق و یک عدد قیچی بزرگ مخصوص برش سیم برق کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند  پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پليس لب به اعتراف گشوده و در ادامه به 9 فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در سطح شهرستان اقرار کردند.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده خودرو و افراد مشکوک در اطراف ستون ها و ترانس های برق سریعا با تماس 110  موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

کد خبر 1146179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha