مطالبه گری به حق برای مبارزه با هنجارشکنان ویژگی شاخص دانش آموزان باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: امروز جبهه انقلاب در مقابل کسانی که از روی غفلت یا عناد مروج فرهنگ ابتذال می شوند قرار دارد که دانش آموزان باید روحیه مطالبه گری خود از مسئولان برای مبارزه با این مظاهر را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۹بهمن) درحاشیه بازدید از نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب انجمن اسلامی دبیرستان علوم معارف صدرا ساری، با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه توسط نسلی که انقلاب را از نزدیک درک نکرده اند جای بسی خوشحالی دارد، اظهار کرد: اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب آسیب های انقلاب را شناسایی و برای رفع آنها راهکار ارائه ی دهند شایسته تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران خطاب به دانش آموزان خواستار تقویت روحیه مطالبه گری بین دانش آموزان شد و افزود:امروز جبهه انقلاب در مقابل کسانی که از روی غفلت یا عناد مروج فرهنگ ابتذال می شوند قرار دارد که دانش آموزان باید روحیه مطالبه گری خود از مسئولان برای مبارزه با این مظاهر را تقویت کنند.

 

وی با بیان اینکه اصناف مختلف در رابطه با حقوق صنفی خود تجمع می کنند، گفت: دانش آموزان و خانواد های آنها و سایر اقشار نیز برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی باید از مسئولان مطالبه گر باشند و تجمع هایی برای حفظ این ارزش ها برگزار کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه نباید در برابر هنجار شکنی ها ساکت و صامت بود، اظهار کرد:‌فرهنگ مطالبه گری با هدف مبارزه با هنجارشکنان در بین دانش آموزان تقویت شود.

 

وی به فضیلت های ماه رجب اشاره کرد و گفت: استغفار و روزه داری در این ماه بسیار تاکید شده است.

کد خبر 1146213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha