انقلاب اسلامی، تجسم عینی جبهه حق در مقابل جبهه باطل است

امام جمعه جاجرم در جمع نمازگزاران مسجد امام کاظم (ع) این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی، تجسم عینی جبهه حق در مقابل جبهه باطل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین «هادی هوشمند نژاد» شامگاه (19 بهمن) در ویژه برنامه «10 شب، 10 مسجد» از سری برنامه های جشن انقلاب در جمع نمازگزاران مسجد امام کاظم (ع) جاجرم اظهارداشت :پیامبران الهی و ائمه بزرگوار همیشه در طول زندگی پر برکت خود دارای یک برنامه ارزشمند بودند و آن مبارزه با طاغوت و مظاهر آن بود.

 

امام جمعه جاجرم با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آرزوی انبیا و اولیای الهی را درباره تشکیل حکومت دینی برآورده کرد، افزود: دلیل دشمنی دشمنان امروز هم همین مسئله حکومت دینی است و تمام تلاش دشمن بدبین و مأیوس کردن مردم نسبت به دین و مذاهب دینی است.

 

وی شهدا را پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود:  پشتوانه عظیم این انقلاب اسلامی، خون شهیدان است که مخلصانه جان شیرین خود را در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی فدا کردند .

 

حجت الاسلام هوشمند نژاد بیان کرد: ظلم و ستم هایی که در دوران حیات امامان بزرگوار شیعه از سوی طواغیت بر آنها روا می شد فقط و فقط برای این بود که ائمه بزرگوار مأمور به تشکیل حکومت بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) بودند که دقیقاً با منافع طاغوت ها و مستکبرین در تعارض جدی است.

 

 

کد خبر 1146215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha